A 2016-os franciaországi Európa-bajnokság előtt a Paris Saint-Germain otthona, a Parc des Princes némi ráncfelvarráson esett át. A kispadokat lecserélték kényelmesebb ülésekre, a megkopott beton-födémeket újravakolták és a stadion gyepe is olyan lett, mint egy billiárdszőnyeg. Megduplázták emellett a VIP-férőhelyek számát és összesen már 4500-an foglalhattak helyet a Corbeille-ben, vagyis a „Kosárban”.
Tom Sheehan, a munkálatok tervezője így nyilatkozott a megbízásról: „A PSG vezetése azt akarta, hogy hogyan adjuk át Párizs hangulatát a Parcon belül. Párizs egy luxus úti cél. Ezért arra gondoltunk, hogy a Parcot is egy sikkes úti célként mutatjuk be.” Sheehan nem akárhonnan merített inspirációt,
Felmerül a kérdés:
- miért kellene egy sportklubnak a divatvilágból inspirálódnia?
- Miért kellene egy VIP-páholy tervezésekor olyan szempontokat figyelembe venni, mint az exhibicionizmus vagy a hivalkodás?
A helyzet az, hogy a marketingszempontok és a diszfunkcionális klubműködés ellenére a PSG egy alapvetően sikeres üzleti vállalkozás. A Deloitte Money League idei kimutatása szerint a PSG jelenleg a világ 5. legértékesebb klubja évi 654 millió eurós bevétellel. Hol volt 2011-ben, a felvásárlás évében? Az első 20-ban sem. Olyan klubok előzték, mint a VfB Stuttgart, a Hamburg, az Aston Villa vagy az Olympique Marseille.